Ką daryti, kad dyzelinis variklis tarnautų ilgiau?

Ką daryti, kad dyzelinis variklis tarnautų ilgiau?

Dyzelinu varomos transporto priemonės Lietuvoje yra ypač populiarios, kadangi jų išlaikymo kaštai dažniausiai būna mažesni – dyzelinas šiuo metu vis dar išlieka pigesniu kuru už benziną. Ypač tai pastebima ne tik gatvėse riedančiuose automobiliuose, bet ir tarp ūkyje naudojamo transporto. Nors dyzeliniai varikliai yra pakankamai ilgaamžiški, o jų priežiūros principai yra gana panašūs, eksploatacijoje daromos klaidos, deja, taip pat neretai sutampa. Ne paslaptis, jog taisyti dyzelinį variklį neretai kainuos brangiau, nei benzininį, tad jo priežiūra įgauna dar didesnę svarbą.

Didžiausios dyzelinių variklių problemos

Galite apklausti daugybę servisų meistrų ir turbūt dauguma jų vienu balsu teigs, jog kuro padavimo sistema kelia daugiausiai problemų. Be to, jos sutrikimų šalinimas kainuoja bene daugiausiai. Pasak Salvis.lt, kurio viena veiklos sričių yra dyzelinių variklių remontas Kaune, vieni dažniausiai pasitaikančių dyzelinių variklių gedimų yra užsikimšę ar blogai veikiantys kuro purkštukai, sutrikęs siurblių darbas, laiku nepakeisti užteršti kuro bei oro filtrai. Įdomu ir tai, jog kai kurių problemų tikrai galima išvengti, tereikia skirti pakankamai dėmesio priežiūrai.

Patarimai, kaip išvengti variklio problemų

  • Laiku keiskite filtrus. Jų keitimas priklauso nuo to, kiek ir kokiomis sąlygomis daugiausiai važinėjate. Jeigu daug laiko tenka praleisti užmiestyje ar ten, kur ore gausu dulkių ir kitų filtrus užteršti galinčių dalelių, filtrus gali tekti keisti bent kelis kartus per metus. Kartą metuose filtrą pakeisti yra primygtinai rekomenduojama.
  • Dyzelinių variklių remontas Kaune, kaip ir kituose miestuose, gali būti nepigus. Remiantis Salvis.lt patirtimi, prastas kuras yra viena didžiausių dyzelinių variklių gedimų priežasčių, todėl pilkite tik kokybišką dyzeliną. Nekokybiškas dyzelinas gali užkimšti purkštukus ir sukelti kitas bėdas: degalų panaudojimo neefektyvumą, sumažina variklio galią ir t.t.
  • Laiku keiskite tepalus. Gamintojai pateikia savo rekomendacijas, tačiau dažniausiai sutinkami skaičiai tepalų keitimui varijuoja nuo 8000 iki 10000 nuvažiuotų kilometrų. Sistemoje esantys užteršti tepalai ilgainiui pradės destrukcinį poveikį ir pakenks variklio ilgaamžiškumui.

Tik reguliariai prižiūrimas variklis tarnaus ilgai ir bus ekonomiškas. Pilant kokybišką kurą, laiku atliekant filtrų ir tepalų keitimo procedūras gerokai sumažinsite gedimų riziką. O jeigu norėsite atlikti išsamią diagnostiką ar pakeisti nusidėvėjusias dalis, Salvis.lt atliekamas dyzelinių variklių remontas Kaune – Jūsų paslaugoms.